SEKRETORĖS – ARCHYVARĖ
Atlieka šias funkcijas:
1. Organizuoja bendrovės raštvedybą.
2. Seka aukštesnių įstaigų įsakymų , nutarimų, potvarkių, sprendimųir kitų dokumentų užduočių vykdymą.
3. Peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registruoja, atiduoda pagal paskirtį arba su vadovo rezoliucija įteikia ją vykdytojams.
4. Sutvarko siunčiamą korespondenciją: registruoja, patikrina ar teisingai įforminta, surūšiuoja, markiruoja vokus ir išsiunčia.
5. Spausdina ir daugina dokumentus, perduoda telefaksus, telegramas ir kt.
6. Koordinuoja rengiamų dokumentų įforminimą tvarkymą ir vykdymą.
7. Atlieka kitus bendrovės vadovo ir kitų atsakingų darbuotojų pavedimus, susijusius su informacijos pateikimu, paruošimu bei dokumentø tvarkymu.
8. Pagal nustatyta tvarką aprašo, sistemina , šifruoja bendrovės dokumentus.
9. Sudaro nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų aprašymus bei jų tęsinius.
10. Teikia derinti nuolatinio ir ilgo saugojimo bylų apyrašus bendrovės Ekspertų komisijai ir tvirtinti bendrovės vadovui.
11. Rengia dokumentų, atrinktų naikinti aktus, pateikia juos derinti bendrovės Ekspertų komisijai ir tvirtinti bendrovės vadovui.
12. Informuoja bendrovės padalinių vadovus apie padaliniuose dingusius ir archyvui neperduotus laikino , nuolatinio ir ilgo saugojimo dokumentus.
13. Surašo bylų dingimo aktus ir pateikia juos tvirtinti bendrovės vadovui.
14. Dalyvauja archyvo bylų kiekio ir būklės patikrinime.
15. Rengia bendrovės bylų nomeklatūrą.
16. Išduoda archyvo pažymėjimus, dokumentų kopijas, dokumentų išrašus.
Turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
Turi būti įgijusi humanitarinį (ne žemiau vidurinio) išsilavinimą, šio darbo patirtį, dirbo kompiuteriu pagrindus.